onsdag 28. april 2010

Jammen meg på tide med ei oppdatering:)

Ja, nå begynne d å bli ei stund siden eg skreiv sist...der skjer så masse at eg får liksom isje heilt tid t å blogga,men ska prøva å skjerpa meg litt:)
Nå har altså Leah Marie blitt 3mnd og 11 dager..tida flyr..virkelig!Hu e ei herlige jenta..smile og ler.e isje så ofte hu grine og når hu gjør d, så e d som oftast tid for mat eller litt søvn. Eller d stemme vel isje heilt nå lenger..d va sånn heilt t hu fant ut at i butikkene e der masse spennendes å se på, så d e isje noge stas å ligge i vogna mens me trille inne i ein butikk..går greit av og t.Men d e isje så farlig...e kos å se at hu stadig utvikle seg og oppdage nye ting.
Me farte rundt og finne på masse gøy:)Går turer, går på babysang, drar på besøk, får besøk,leke og kose oss...e travle,men kjekke dager!
Livet e veldig bra..me trives å ver 4 i Jonssonfamilien..eller d vil si at eg tror kanskje Jessie likte seg bedre før,men meg og Jon Steinar e veldig takknemlige for denne lille,men goe familien:)Også ser me jo at minien og trives!

Dagene går sånn noenlunde som dette...
Stå opp enten halv 8 eller halv 11...eller noe mellom der..alt itte ke me gidde:)
Gå tur/finne på ting..oftest med Sofi,Axel,Sylvia og Emilie,men me henge jo med andre folk og.Har nogen faste ting me gjør kver uga, som babysang på onsdager også drar me t Varhaug på torsdager.Ellers så finne me alltids på noge...eg nyde d å ver i permisjon og eg fryde meg øve å få lov t å bruga masse tid t å bli kjent med Leag Marie...eg e bare så ufattelig gla i hu og hu gir meg så masse glede!Og et av høydepunktene e når Jon Steinar komme heim fra jobb og helgene!Eg e veldig gla i jon Steinar..like godt å ver med han og eg ser at Leah Marie smile når han prate og kose med hu!(Hu har forresten blitt litt mammadalt, så tiden med pappa e gull verdt)
Ellers så titte jo den stolte farmoren stadig innom og d e bare kos!Eg e så gla for at eg har verdens beste svigerforeldre:)E gla for at me e på Varhaug kvar torsdag!Eg vil at Leah Marie ska bli godt kjent med både besteforeldre og oldeforeldre, faddere, og ellers slekt og venner:)
Neste ting som står for døren e dåpen...kjenne eg e litt stressa(isje mye..bare litt), men d ordne seg nok d.Så neste oppdatering blir vel itte d.
Legge ud litt bilder..alltid koseligere med bilder enn bare tekst...


5 kommentarer:

  1. For ein familie:D Og eg gleder meg til å bli betre kjent med litla jenta (HAr vore så altfor travelt dette halvåret!) Eg gleder meg til Leah Marie skal komma og sjå på lamma om våren, og når(ja når) eg skal sitta barnavakt for na når ho mor og han far skal ha litt fri!

    SvarSlett
  2. Meg, Gunn og Leah Marie ska ha kjekke jentekvelder :p

    SvarSlett
  3. Jaaaaaaaaaaaa:) Det blir så gjildt så

    SvarSlett
  4. Leah Marie glede seg masse t d:)

    SvarSlett
  5. for et fantastisk sjønt vesen!:) eg glede meg te å komma hjem å få kosa litt me alle ungane som plutseli e der! glede! :)

    SvarSlett